Isnin, 8 Disember 2008

Surind Si Kafir Laknat...

Betapa tercabarnya maruah Islam bila membaca blogger http://surind.blogspot.com/2008/12/hajj-most-shameful-journey-in-history.html yang begitu berani menghina Islam secara terang-terangan...
1. Segala komen oleh blogger-blogger lain yang mengutuk tindakkannya terus dianggap komen dari seorang Muslim yang berfikiran sempit dan semuanya tidak betul..malahan menganggap mereka sebagai musuh kepada orang bukan Islam..

2. Yang mendukacitakan sehingga ke saat ini belum ada sebarang tindakkan undang2 di ambil bagi menghalang si Surind kafir itu terus bermahajarela menghina agama Islam... betapa sedihnya berada di negara yang kalangan pemimpinya adalah berugama Islam tapi tiada tindakkan terhadap si kafir surind itu...

3. Adalah diharapkan semua ahli Blogger Pembela Negara bersatu hati untuk mengambil tindakkan yang sewajarnya demi menjaga kesucian Agama Islam.. Semoga Allah merestui kita ini untuk menghadapi situasi ini dengan jayanya..
p/s di mana ya pihak berkuasa negara ini????????????????

5 ulasan:

Captain Jack berkata...

salam....

Harap-harap pihak berkuasa dapat mengambil tindakan secepat mungkin dan jangan buat-buat tak nampak sahaja... blog tersebut sudah kertelaluan... dan telah memberi satu penghinaan bagi masyarakat islam...

Syabas diucapkan kepada semut kerana telah mengutarakan rasa ketidak puashatian anda kepada laman blog iblis tersebut... Jack amat mengharagai perjuangan semut... Rakan-rakan BPN marilah kita berjuhat menentang anasir-anasir jahat tersebut...

Salam Perjuangan...

Jack Sparrow

Tanpa Nama berkata...

Semenjak 2004 P EM sebenar bukan nya tidor saje,malah semasa dia tidor dia buka pintu depan rumah sebesar nya .
Habis semua masuk daripada nyamuk sehinga naga dah mausk sampai ke lani,
pengawal rumah tak buat apa kerana bos sendiri buka pintu.
menjelang 2009,saya yakin dan percay bahwawa petrosak persoak itu dah beranak pinak dan tak mahu keluar dan tidak kelauar.
Kita penghuni awal terpaksa sengsra ngan perosak persak itu.
salah satu akibat ialah spaerti Mata Hati jiwa sebut ,sudah 4 hari berlalu, tiada sapa ambil tindakkan.
Sebab nya ?
P Em sibuk dengan urusan peribadi dan mengharap kan jentera kerajaan berjalan sendiri.
Aku rase rase sakit hati pada surind sama tahap ngan sakit hati P Em.
Sebab nya dia yang buka pintu.
arjuna waspada

Khairi Jalalluddin berkata...

Saya lihat perkara ini perlu dibuat laporan secara bertulis kepada pihak berwajib seperti JAKIM dan Bahagian Agama, Majlis Keselematan Negara untuk tindakan lanjut. Terima kasih.

Mudskipper berkata...

Salam hormat

Anugerah untuk HINDRAF, hak MELAYU dinafikan

Belacak terkedu tapi tak terpesona bila membaca The Star Online hari ini bahawa Hindu Right Action Force (HINDRAF) telah memenangi anugerah hak asasi kemanusiaan SUARAM.

Sudahlah HINDRAF ni merupakan sebuah pertubuhan haram, dimenangkan pula dengan anugerah. SUARAM tu pun barangkali sebuah pertubunhan yang tidak sah ?. Itu belacak tidak tahu.

Bila menilai kembali kandungan tuntutan Hindraf kepada Kerajaan Malaysia dan Queen of England timbul juga dihati belacak bahawa sepatutnya orang MELAYU lah yang bangkit membuka jalan membuat tuntutan seperti yang di utarakan oleh Hindraf itu!.

Kerugian telah dan sedang dialami oleh seluruh keturunan Melayu gara-gara tindakan British membawa secara beramai-ramai pendatang dari Negeri China dan India ke Tanah Melayu.

Akibat daripada tindakan tamak British untuk mengaut hasil bumi Tanah Melayu telah menyebabkan orang-orang Melayu yang menjadi pribumi di tanah bertuah ini menderita kehilangan tanah, terpinggir, hilang hak dan kemakmuran.

Belacak akan mencadangkan kepada Gabungan Graduan Melayu Muda (GGMM), untuk membawa tuntutan ini ke atas kerana disitu ada sekumpulan lawyer Melayu yang punya jatidiri dan sanggup berjuang tanpa memikirkan keuntungan atau kepentingan diri, untuk memulakan tindakan menfailkan tuntutan kepada kerajaan British atas kerugian dan penafian hak yang dialami oleh generasi keturunan Melayu akibat penghijrahan beramai-ramai pendatang pendatang ini.

Antara tututan yang akan dikemukakan (GGMM boleh ubahsuai) :


1). Menuntut Kerajaan British meminta maaf diatas tindakan membawa masuk pendatang cina dan india beramai-ramai ke Tanah Melayu sehingga Melayu kehilangan hak ke atas tanah, hasil bumi dan kemakmuran (termasuk kehilangan wilayah : Singapura dan Pulau Pinang.)


2). Menuntut Kerajaan British membayar ganti rugi sebanyak RM 3 Trillion sebagai pampasan kepada seluruh orang Melayu.


3). Mempersembahkan kepada Raja-Raja Melayu agar Kerajaan Malaysia menggubal undang- undang bahawa hanya orang Melayu sahaja yang berhak mengundi dan memilih pemerintah atau wakil mereka.


4). Mempersembahkan kepada Raja-Raja Melayu agar menitahkan kepada Perdana Menteri Malaysia mengagihkan keuntungan Petronas kepada setiap keluarga Melayu sebagai ganti rugi kehilangan hak keatas tanah, ekonomi dan kemakmuran Melayu sejak kedatangan pendatang.


5). Lain-lain yang difikirkan sesuai dan berkaitan.



Rakan-rakan blogawan boleh memperbaiki lagi cadangan ini. Barangkali inilah satu - satunya cara terbaik untuk memulihkan semula keyakinan dan semangat orang Melayu. Sudah sampai masanya!.

Jenguk belacak di : http//belacakbaroh.blogspot.com

LEKIR berkata...

Assalamualaikum,

Mari kita flagkan blog pedestrianinfidel.blogspot.com dan surind.blogspot.com kerana Allah