Khamis, 2 April 2009

TIPU DAYA PILIHANRAYA

DETIK KEMUNCAK PILIHAN RAYA DI 3 PRK KIAN MEMUNCAK...

PAKATAN RAKYAT @ PAKATAN REPUT MASIH DENGAN TAKTIK YANG SAMA DENGAN MENDENDANGKAN LAGU2 BERIRAMA KEPALSUAN BERLIRIKKAN FITNAH YANG TIADA KESUDAHAN....

SUDAH RAMAI YANG KENA NAMUN YANG BARU TETAP NAK MENYOKONG LANGSUNG TIDAK MENGAMBIL IKTIBAR DARINYA.....

PENDEDAHAN DEMI PENDEDAHAN BLOG2 PRO KERAJAAN KINI TELAH MEMATAHKAN SENJATA YANG DI ANGGAP AMPUH OLEH SI ANWAR AND THE GENG SEBELUM INI UNTUK MERACUNI MINDA RAKYAT DENGAN PELBAGAI TIPU DAYA, HINGGAKAN YANG CERDIK PANDAI PUN SUDAH SEPERTI L*MBU DICUCUK TALI...

PADA PARA PENGUNDI BUATLAH PILIHAN DENGAN BIJAK, SELIDIK DAHULU SEGALA KATA2 DARI KEDUA2 PIHAK..JANGANLAH DIBIARKAN DIRI KITA TERUS DIPERBODOHKAN OLEH PUAK2 PAKATAN REPUT...

KITA BUKAN MEWARISI KEAMANAN HARI INI DARI IBU BAPA KITA TAPI KITA MEMINJAMNYA DARI ANAK2 KITA, SANGUPKAH KITA MEMUSNAHKAN MASA DEPAN ANAK2 KITA DENGAN MENGUNDI PAKATAN RAKYAT YANG JELAS DAN NYATA HANYA MEMENTINGKAN KUASA??????????????????

FIKIRLAH DENGAN MATA HATI DAN JIWA

6 ulasan:

Jumayatara berkata...

Mengikut pungutan suara terbaru dan komen komponen-komponen BN di Bukit Gantang, adalah sukar untuk BN menang di sana.

Kajian-kajian melalui pengalaman pilihanraya yang lepas, untuk menang juga kaedah UTR terpaksa digunakan disamping kempen propaganda yang lain.

UTR diringkaskan seperti berikut :
Ugut, Tipu dan Rasuah.

Masalah berikutnya Rakyat Bukit Gantang tidak mudah ditipu.

Projek 50 tahun membodohkan rakyat telah gagal.

Rakyat telah boleh berfikir secara rasional.

Manusia sekadar boleh merancang dan berusaha......

Wong Pencen berkata...

"KITA BUKAN MEWARISI KEAMANAN HARI INI DARI IBU BAPA KITA TAPI KITA MEMINJAMNYA DARI ANAK2 KITA, SANGUPKAH KITA MEMUSNAHKAN MASA DEPAN..."

Memang ini terbukti bukan ugutan kosong. Mengundi selain BN akan menyebabkan huru-hara.

Lihat sahaja apa yang berlaku di Perak. Setelah BN gagal mempertahankan penguasaan terhadap negeri tersebut lalu PR menerajui ketrajaan Perak, ianya hanya dapat bertahan tidak sampai satu tahun pun.

Huru-hara pun melanda. Tiada lagi keamanan. Kecoh dengan perebutan kuasa.

Ini bukan ugutan tetapi janji. Apabila BN tidak dapat memerintah, BN janji akan huru-hara dan mereka telah menunaikan janji mereka di Perak.

Mata Hati Jiwa berkata...

Nampak gaya tokmudim and Wong Pencen tetap tidak dapat menerima kenyataan dan masih butakan mata untuk menilai semua yang telah berlaku.

mungkin tok mudim baru keluar dari gua...dan wong pencen pula baru pulang dari luar negara sehingga tidak sedar apa yang telah berlaku.

Orang BN kah yang baring atas jalan raya buat demontrasi bila tak puas hati? PR kah yang selama ini memacu kemajuan negara?

jangan kita menafikan segala kebaikkan yang telah kita rasai selama ini..hasil dari pimpinan BN yang stabil..

tidak dinafikan BN juga punyai kelemahan,tapi kebaikkan BN jauh dari keburukkanya..

manakala PR pula langsung tidak berguna dan tidak boleh diharap, mujur hanya setahun PR di Perak kalau tidak sudah pasti DAP laknat akan bolot semua, manakala pas dn pkr pula jadi tukang angguk saja..

sepatutnya kita perlu bersyukur BN kembali memerintah dan memacu kembali ekonomi untuk semua kaum...

bukalah akal anda..

Gorgon Kuning berkata...

Tahniah kalah di Semenanjung Malaysia. Orang semenanjung dah celik maklumat.

Dayak kat borneo boleh la korang kencing.

Kat semenanjung jangan.

Hehe..

Parti Reput UMNO berkata...

Tan Sri Muhyiddin Yassin mahu membuat post mortem atas kekalahan BN di dua kawasan pilihan raya kecil Bukit Selembau dan Bukit Gantang, kenapa kita kalah? mungkin agak keterlaluan jika kita mahu menyalahkan Najib dan juga Muhyiddin kerana BN kalah di Bukit Selembau. Habis siapa yang mahu kita salahkan. Kalau rakyat tidak boleh menerima Pak Lah, Pak Lah sudah pun berkorban meletakkan jawatan sebelum pilihan raya kecil tiga kawasan ini. Sekarang Pak Lah sudah tiada dalam kerajaan siapa pula yang kita mahu persalahkan ke atas kekalahan ini. Peralihan yang berlaku tidak mendatangkan sebarang kesan kepada UMNO dan BN, kenapa? Sebab parti UMNO dah reput dan mati hidup semula pun orang dah tak sudi ngan UMNO yang kuat rasuah.

Pembela berkata...

Tahniah lah pada ko wahai pencacai yang buta mata buta hati dan buta jiwa,teruskanlah berada didalam kebutaan ko dan teruslah menjadi pencacai busuk.