Isnin, 15 Februari 2010

Awat Yang Depa Kalut...siri II

Tetiba suara sumbang lagi biol kedengaran dari negara luar supaya tuduhan pada si AnUar digugurkan...awat yang depa kalut? nih geng xdak akal ka? aishh tgk cam pandai2 belaka..kenapa beriya-iya sgt nak "bela"si AnUar nih??

Adakah takut si tali barut nih terbelit dan xbleh lagi mengkhianati negaranya.....huishhhhh seribu persoalan akan timbul.. nak berburuk sangka xbleh..tapi nampak sangat perangai buruk geng2 yang dok kalut nak selamatkan si AnUar tu..

macam-macam ada dalam pakatan rakyat sekarang..kalah astro oooooo... xbleh "berarak " maulidulrasul tapi boleh jual "arak"... "Dedahkan" maklumat sebelum perbicaraan bermula..bila dah mula "sembunyikan" semua maklumat...kedai judi xder lesen "ok"...kedai makan xder lesen "ko"....kasi orang pening saja..

hurmmm..bila dah manusia tidak lagi menggunakan mata hati jiwa utuk melihat sesuatu..biar seburuk mana pun dan sejahat mana pun dia akan tetap akan setia dalam erti kata membuta tuli.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Lucah dan meloyakan terjadi kerana pada ketika ini United Malays National Organisation sedang cuba menarik nafas untuk mendapat talian hayat dengan menghidu rapat kepada lubang jubur si Saiful. Udara dari sebiji lubang ini diharapkan akan menyambung kembali nyawa United Malays National Organisation....sambil tersenyum sila terus baca disini